منتدى طلاب الهندسة

منتدى طلاب الهندسة


 
الرئيسيةالصفحة الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة الــــــــ.............

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 18, 2010 5:52 pm

اليوم جايب معى بعض وليس كل فوائد الزوجة النكدية

اولا:- تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
لانه طول الوقت يدعي ويقول حسبي الله ونعم الوكيل

ثانيا:- تساعد الزوج على غض البصر لانه رح يكره صنف الحريم كلهم من وراها

ثالثاً:- تساعد الزوج على صلة الرحم لانه رح يضل طفشان منها وفال عن امه

رابعاً:- تساعد الزوج على ان يحافظ على رشاقة جسمه ولياقته البدنيه
لانه طول الوقت رح تكون نفسه مسدوده عن الاكل من نكدها

خامساً:- واخيراً تجعل من زوجها رجلا عظيما لانه بسبب قرفه وزهقه منها رح يحاول يقضي اغلب وقته بالشغل ويدفن نفسه بين الاوراق اللي يخليه انسان ناجح في عمله متفاني ويحقق المثل القائل وراء كل رجل عظيم امرأه


ارجو ان لا تزعل منى اى فتاة فى المنتداء .....لان هذا هى الحقيقة



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سـعـد
عضو متميـز جداً
عضو متميـز جداً


ذكر
عدد المشاركات : 2291
العمر : 28
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 18, 2010 7:44 pm

امنور يا امير الظلام
قوية منك
على الفتاة النكدية

رانا ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الملاك الابيض
عضو متميـز جداً
عضو متميـز جداً


انثى
عدد المشاركات : 770
العمر : 25
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 18, 2010 9:34 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 18, 2010 10:39 pm


منووووووووووور يا امير علي الموضوع

وان شالله تكون من نصيبك مثل هذه الزوجه

ونكاديه علي اصووووووولها

وتستفيد من هذه الفوائد العظيمه..
وتكون حاجه كبير في حياة

واللهي فيهن البركه هؤلاء الزوجات...دارن فيكم الخير
وانا اعتبرها زوجه ذكيه وليس نكاديه..الا يكون العنوان هكذا اقضل؟!


اصلا انتو ما تجوا غير بتنكيد...........


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الملاك الابيض
عضو متميـز جداً
عضو متميـز جداً


انثى
عدد المشاركات : 770
العمر : 25
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الجمعة مارس 19, 2010 1:02 am

صدقتي يا رانا والله صح اصلا هما مايمشوش الا بالعين الحمرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الجمعة مارس 19, 2010 9:17 am


سعيد بمروركم ............وان شاء الله يفكنا من نفس هذا النكديات




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
libyan girl
مشرفة قسم يلا شباب
مشرفة قسم يلا شباب


انثى
عدد المشاركات : 260
العمر : 28
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   السبت مارس 20, 2010 5:34 pm

 
ههههههههههههه والله حلو الموضوع بس ياريت تشوفلنا فوائد الزوج النكدي  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islam.com/
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   السبت مارس 20, 2010 6:31 pm


بس على فكرة ..........معهمرة الرجل جاء ونكد على مراة

لان مافيش راجل نكدى........ طبيعتا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الأحد مارس 21, 2010 7:56 pm

واللهي ياراجل عليكم حركات يهزن الجبال من النكد
بس نحن بالنا واسع وندوسو ومندقوش واااااااااااااااااجد.. واجد هذي حط تحت منها خطين
علي فكره لولا تنازلت التي تقوم بها النساء علي الرجال ..
لما كنتم تدعون بالرجال الان



وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الأحد مارس 21, 2010 11:46 pm


كلامك مافيش حاجة مقنعة .............بس انتى فكرى كويس

ديما سبب الخلاف بين الزوجين والنكد من زوجة............ اكيدا تعرفى الشى هذا





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الإثنين مارس 22, 2010 1:12 pm

اقتباس :
كلامك مافيش حاجة مقنعة .............بس انتى فكرى كويس

لا من ناحيه التفكير اظن انى من اكثر الناس الي تفكر بس كويس مش كويس ..مش عارفه لان كل واحد ليه اسلوبه وتفكيره اللي مقتنع بيه..ويحس انه احسن تفكير في العالم ..
سلام يا نكدي


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الإثنين مارس 22, 2010 2:07 pm


ماشى ..................... لو كلامك مقتناعة بيه اقنعينا .......بالك نغير رائنا فى الموضوع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
libyan_lady
عضو نشــيط
عضو نشــيط


انثى
عدد المشاركات : 135
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الإثنين مارس 22, 2010 8:17 pm

يا باش مهندس يا امير الظلمة ....................

اقل مفيها المراه حتي لما تكون نكدية عندها فوائد واجد

باهي ترا قوللنا شن فوائدكم حتي وانتو مش نكديين .............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الإثنين مارس 22, 2010 11:43 pm

امير الظلام كتب:


ماشى ..................... لو كلامك مقتناعة بيه اقنعينا .......بالك نغير رائنا فى الموضوع

شن رايك مش حكيتلك ..لانك انت متناقض!!!
مرا معنا مرا ضدنا.......


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الثلاثاء مارس 23, 2010 9:13 am

خلاص انا اسف منكن ..........ومعش انقول الكلام هذا بكل


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الثلاثاء مارس 23, 2010 10:41 pm

امير
زعلان وزمقان وطفشان


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الأربعاء مارس 24, 2010 2:34 pm


تعرفى تاكدة اكثر من ان الكلام هذا صح...............لانك مازلتى مش عارفة كيف تعبرى عن شعورك بضيق لان الكلام جا فى مكانه ........وكلام واقعى

حتى ان اليوم فى وحدا قالت ان المراة نكدية


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الأربعاء مارس 24, 2010 11:08 pm

ياعمو ..خايفه انزيد الجرعه تحرش في ليبيان ليدي
اصلا انت حساس..
اقتباس :

حتى ان اليوم فى وحدا قالت ان المراة نكدية
و كيف انت كاسر وذنك؟؟!

تزليط صاح..سلام يا عمو


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 25, 2010 4:59 pm


لا والهى ماكنت كسر وذنى .........لكن هى قالتها بصوت عالى

.............................

مرحلة جنون وتمر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
libyan_lady
عضو نشــيط
عضو نشــيط


انثى
عدد المشاركات : 135
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 25, 2010 9:08 pm

ومن هيا اللي قالتها ترا قول ...........

وبعدين ليبيان قيرل حطتلئك موضوع عن الرجل علي كيف كيفك .........

عدي اقراه وتوا نشوفو ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 25, 2010 10:26 pm

اقتباس :

مرحلة جنون وتمر
هاااااااااااااااااااااااا...
جن ياخ...................
ولا بلاش ليش انا ننزل للمستويات هذي ومتعبه روحي وناقش فيها..ماشي ماشي
بس خلي عندك جراءه وحكيها في وجهي..الشخصيه غير في المنتدي..ماشي ماشي


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 25, 2010 10:42 pm


ماشى معندكش مشكلا .............توا انشوفو




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الخميس مارس 25, 2010 10:49 pm

يعني تخش عشان ترد وتشوف ردي ........ماشي
الايام بيننا..دير روحك تخوف فيا



وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الظلام
مشرف قسم الهندسة المدنية
مشرف قسم الهندسة المدنية


ذكر
عدد المشاركات : 1083
العمر : 29
الدولة :
المزاج :
الهواية :
اوسمة المنتدى :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   السبت مارس 27, 2010 10:12 am


القصة كلها مش عملية خوف او نبى انخوفك ......... نبيك تقنعينى بس بحاجة صــــــــــــح


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رانا
مشرفة قسم شؤون حواء
مشرفة قسم شؤون حواء


انثى
عدد المشاركات : 2110
العمر : 30
الدولة :
المزاج :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة الــــــــ.............   الأحد مارس 28, 2010 4:28 pm

امير الظلام كتب:


القصة كلها مش عملية خوف او نبى انخوفك ......... نبيك تقنعينى بس بحاجة صــــــــــــح

كيف الحال يا نكدي؟؟ايش الاخبار؟..هو انت علي نفس المنوال
بعد خطرها مش ملاحظ حاجه...
تستعمل في لون خطي المفضل.. .اكتب بالون الاسود ولا الرمادي..
لكن كاكرم منا نحنا النساء حن تغاضى عنك الايام هذين عشان شكلك في حالة جنونيه مستعصيت الحل..
عشان تعرف كرم اخلاقنا..... اما بالنسبه انك تقتنع ولا لا؟؟
فهذا لا يهمني كما قلت لك سابقا.......
بس مصيرك في يوم تجي وتقول فعلا كلامك صح..
وحتي ومنغير ما انتكلم..
سلام يا عمو النكدي..شن رايك في الاسم؟؟عليك من غادي


وصلوا علي سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم..
استودعكم الي لقاء قريب......باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فوائد الزوجة الــــــــ.............
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب الهندسة :: .:: المنتديات الثقافية والاجتماعية ::. :: منتدى شؤون حـــــواء-
انتقل الى: